Ons verhaal

Wij geloven dat een goed gesprek nog altijd het verschil maakt. Niet via een standaard script, niet met snelle praatjes, maar met oprechte aandacht en een warme, enthousiaste stem.

Bij KatinCall draait alles om menselijk contact, duidelijke communicatie en commerciële actie. We bellen, we luisteren, we plannen, we volgen op. Alles wat jij nodig hebt om je klantenbestand te laten groeien,  zonder dat jij er zelf uren in moet steken.

We zijn klein maar krachtig, met een persoonlijke aanpak waar je op kan rekenen.

Geen gedoe, geen verkooppraatjes. Gewoon eerlijke service, veel enthousiasme en resultaat dat telt.

Of zoals Katinka het zelf zegt:
"Ik doe wat ik graag doe, zodat jij meer tijd hebt om te doen waar jij goed in bent.

Onze geschiedenis

KatinCall ontstond niet op één dag, maar groeide uit een jarenlang traject vol ervaring, passie en lef.
8 jaar geleden begon Katinka Ackx haar carrière in een klassiek callcenter. Ze ontdekte er al snel haar talent: met oprechte interesse mensen aanspreken, vertrouwen winnen, en échte connecties maken via de telefoon.

Doorheen de jaren werkte ze in verschillende functies: call agent, coach, HR-verantwoordelijke, accountmanager… De rode draad? Altijd communicatie, altijd klantgerichtheid, altijd mensen helpen groeien.

Na jaren proeven, proberen (en soms twijfelen), volgde het kantelpunt: Katinka richtte haar eigen zaak op. En zo werd KatinCall geboren  met de missie om bedrijven te helpen groeien via persoonlijke, doeltreffende telefonische communicatie.